Ahad, 19 Disember 2010

memang sakit

aku tak tau duhh .kenape aku cepat je sakit hati.beragak sikit. kau tu kawan aku .
paham paham lah cmne perasaan aku kalau ko chat dengan dye.jelouse tau ??
tiap kali dye online .tak sah kalau dy tak chat gn kau . aku ni ape??
tunggul kayu eh ? dah dye chat kau .ade pulak topik nak citer.gn aku?? selalu je
takde topik . aku tak nak jeles pun. aku takut . jadi macam sebelum ni .
kawan baik aku sendiri?? rampas dye dari aku. tak boleh tahan la .. aku ade perasaan.
kalau aku chat gn balak kau ? mesti kau marah gak kan. kenape eh ?? aku buat baik 
je.tapi dapat kawan macam tu. aduhhh !! saba jelah . aku tau.dye cantik.lawa.berstyle.
memang sepadan dengan kau . boleh tak kalau biarkan kita orang ??? aku sayang kau.
aku sayang dye jugak. aku tak nak kite gaduh . tapi mmg aku tak boleh tahan la..
hidup aku dah cukup sedih ! kau sume ade. jangan nak jadi perempuan jalang .
aku buat blog lagi satu ni sebab aku dah tak tahan dengan perangai kau .
dah tau yang dye tu gatal.kau pun nak layan .kan ? hati duh .sakit.perit.aku baru je nak
buat kau kawan terbaik aku . sudah lah weyhh.kalau kau nak kat dye.kau cakap je kat aku.
biar aku undur diri.aku tak suke la macam ni.ingat nak relax chat gn dye.tahu tahu.bile tanye
dye chat gn sape. mesti name kau dye sebut. aku tak suke nak tunjuk perasaan jelouse aku 
tu.aku try elak dari gaduh dengan dye. try nak baik. tahu ? dye first time couple yang aku
sayang gileeee. please sayang . matang lah sikit.dah sengsara ni. herggggghhhhh !!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan