Jumaat, 14 Januari 2011

punca tu adalah kau !!

yeah ! salam dan sejahtera .
hee . hari ni hari first balik untuk this year , waktu kat hostel ade supersaver dengan dye . sumpahh !!
sakit hati time dengar story pasal this gurl yang nak jadi penghancur . herggghhhh.
memang satu malam tu lah tak boleh nak take a sleep . sakit hati nak bagai . tapi tak boleh nak salah kan dye jugak . sebab dye tu semangat kawan nye tinggi . haiyo ... yang si gurl memang tade hati perut agak nye .
nak nangis tahu ?? dah la aku hormat dye sebagai kawan nak mampus.
boleh pulak dye tikam aku dari belakang . haha ! kau ni memang lah ! buat aku terharu dohhh . sayang aku dekat kau kau . tak terhingga tahu ??? dalam two days tu boleh reda dah marah tu ...
tapi time ade aactivity tu boleh ? si dye tipu group tarikh lahir. tuptuptup . same pulak dengan si gurl tu . kalau hidup tu asyik nak menipu . memang akan tipu selamenye ahhh .dah . fade up aku .sayang kau sangat tahu ???
aku suke cari pasal sebab nak tengok , kau boleh tahan tak dengan gurau kasar aku tu . kalau dah macam tu . nampak sangat lah yang kau tak sayang aku kan . sabar je . fity ! kau budak kuat kan !! yeah , be strong . buat exam spm sehabis baik then pergi jauh jauh untuk berjaya and tolong family . thats all .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan